2012-09-27

Nya Indienguideboken


2004 gav jag ut första upplagan av Indien - personlig guide. Den sålde slut. 2007 kom en ny, uppdaterad upplaga. Den är också slutsåld. Därför skriver jag nu för fullt på tredje, uppdaterade och utökade upplagan. Det blir dubbelt så många färgsidor som i tidigare upplagor, fler destinationer och många andra spännande nyheter. Utgivning: första veckan i november i år.

Den nya guideboken blir på drygt 400 sidor, vilket låter tunt med tanke på att Lonely Planets motsvarighet är på drygt 1200 sidor, alltså tre gånger så tjock. Visst, LP är mer heltäckande, men väger också bly. Min guide är lättare och smidigare samtidigt som jag valt ut guldkornen åt dig. För jag vet att det är svårt att välja resrutt i detta jätteland. Reser du till de platser jag guidar till blir du inte besviken. Och blir du det, risken finns alltid, har du inga som helst rättigheter att efteråt ställa ersättningskrav till författaren ;-).

Boken finns inom kort att beställa från Adlibris, Bokus, Vagabond.se och andra nätbokhandlare.

Har du frågor om boken? Skicka ett mail till författaren.

Inga kommentarer:

Leta i Indien Online