2008-03-13

Gå och lyssna på Indien i Stockholm


Min föreläsningsturné under våren 2008 börjar närma sig slutet.

Sista föreläsningen om Indien - elefanten som började dansa med bildspel av Håkan Elofsson – som har tagit bilden från Churchgate Station i Bombay som du ser här bredvid – blir onsdag 16 april i Stockholm - alla välkomna!

Jag kommer att berätta om och visa bilder från Indiens mångfald,historia, språk, kultur, mat och sevärdheter.

Jag kommer också att sälja mina senaste Indienböcker till rabatterat pris, passa på:

Indien - elefanten som började dansa - 200 kr
Moderna Indien - 150 kr
Indien - personlig guide - 150 kr

När: Ons 16 april kl 19.
Inträde: 20 kr.
Var: Internationellt kulturcentrum, Bondegatan 39, Stockholm.
Arr: Internationellt kulturcentrum.

Vill du boka en Indienföreläsning av mig, klicka då här!

1 kommentar:

Anonym sa...

Schysst bild! Rörelse som en målning...Gillar den röda spannen i mitten och de få som nästan sitter stilla i myllret.

Leta i Indien Online